štvrtok 14. mája 2015

You make me strong [YLUWM2] 17

 
Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 17 | The plan [Personal slut in action...]



Stále mi to pripadalo ako sen. Ešte pred pár dňami by som neveril tomu, že sa niečo také stane. Že bude ležať mojom náručí, že ju budem objímať, že mi dá dieťa. Určite som sa práve vyškieral, ako úplný debil, no neriešil som to. Teraz som znova konečne šťastný a nechcem nechať naše šťastie znova zmiznúť. Alex to síce nepovedala nahlas, no je mi jasné, že prišla len na chvíľu. Len čo skončia ich koncerty v Francúzsku, vrátim sa domov znova sám, bez nej.
Lenže to nedovolím!
„Som hrozne unavená,“ zívla, keď vyšla z kúpeľne.
„Tak sa poď vyspať,“ usmial som sa a poklepal na miesto na posteli vedľa mňa. Alex sa usmiala a vliezla ku mne.
„Zajtra nás čaká veľa chôdze a mňa strašne bolia členky,“ posťažovala si.
„Chceš masáž?“ spýtal som sa.
„Hej,“ prikývla. Posadil som sa a ona mi vyložila nohy na moje stehná. Začal som jej pomaly masírovať mierne napuchnuté členky. Slastne zamrmlala a zavrela oči. Po chvíli som si bol istý, že zaspala. Uložil som ju, aby sa jej pohodlnejšie spalo, poriadne ju prikryl a šiel do sprchy. Rýchlo som sa osprchoval a vrátil sa do izby. Ľahol som si do postele a na chvíľu som šiel na twitter. Chvíľu som prechádzal príspevky fanúšičiek, ktoré počítali dni od môjho posledného príspevku. Bolo to dlho. Poslednýkrát som bol na tt v deň, keď Alex odišla. A to bolo už pekných pár mesiacov. Nakoniec som sa rozhodol niečo napísať...
@zaynmalik: Paríž, mesto lásky, však? Teším sa, že uvidím naše dievčatá o pár dní. :)
Vypol som twitter a zapol si foťák. Alex mala ešte aj v spánku svoje ruky uložené na svojom mierne zaguľatenom brušku. Bolo to tak rozkošné. Viem, že by som to nesmel nikam uverejniť, ale chcel som to mať zaznamenané. Aj keď už mám plán, ako sa od nej nevzdialiť.
Z rozmýšľania ma vyrušilo klopanie na dvere.
„Kto je?“ spýtal som sa.
„Tvoja osobná šľapka, cukríček,“ ozval sa Niall spoza dverí. Trepol som sa po čele... To je blázon! Vyliezol som z postele a ponáhľal sa k dverám.
„Poď dnu a nehulákaj,“ sykol som po ňom.
„To je mi ale náladička! Ja viem, že som len šľapka, ale trošku úcty by som si zaslúžila,“ povedal piskľavým hlasom. Pretočil som očami a zamkol dvere.
„Až takto, cukríček? Wrrr. To sa mi páči,“ zapriadol.
„Správaj sa normálne! A hlavne ticho, Alex spí a chcem, aby to tak aj ostalo,“ poprosil som ho.
„Okej, okej. O čo ide?“ spýtal sa už vážne.
„Potrebujem tvoju pomoc. Tvoju a určite ešte niekoho z vonku. Potrebujem v Londýne zohnať byt pre Alex a Kristen, ale tak, aby si to nespájal nikto so mnou, čiže potrebujem, aby ho zaobstaral niekto, kto so mnou navonok nemá nič spoločné,“ vysvetlil som.
„A Alex s tým súhlasí?“ spýtal sa.
„Ešte o tom nevie. Ja, chcem ju prekvapiť. Ja ju už prosto nemôžem nechať znova odísť. A už vôbec nie, keď čaká moje bábo,“ povzdychol som si.
„Čože?“ spýtal sa Niall prekvapene.
„Ty si to nevedel?“ spýtal som sa ho.
„Nie, vedel som len, že je to ona. O tomto som nevedel,“ povedal zmetene, „blahoželám.“
„Takže už asi chápeš, prečo ju nemôžem pustiť preč,“ povedal som.
„Môžeš so mnou rátať. Ale, nie je to protizákonné? Myslím, technicky ju unesieš z pod ochrany svedkov,“ poznamenal Niall.
„Mne je to jedno! A vôbec, nemala by byť ochrana svedkov dobrovoľná? Lebo Alex rozhodne odísť nechcela,“ protestoval som.
„Pokojne, veď som nič nepovedal,“ poznamenal Niall, „ako si predstavuješ ten byt?“
„Neviem, niečo jednoduché. Niečo, v čom by sa Alex s Lacey a Kristen cítili pohodlne a nič im nechýbalo. Cena nie je obmedzená, zaplatím, koľko bude treba, hlavne to musí byť miesto bez otravných zvedavých susedov a miesto, na ktorom by ma novinárom nenapadlo hľadať. Ale hádam, že s tým mi z časti pomôže aj Lou. Rovnako aj s tým, aby ich nik nespoznal,“ povedal som.
„Môžeš sa na mňa spoľahnúť. Urobím, čo bude v mojich silách.“



Poznámka autorky: Hoya!!! Takže tu máte nový dielik... Neviem, ako vás ale mňa Niall v úlohe personal slut strašne baví... :D :D Dúfam, že sa dielik páčil :)
♀Alex♀

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára