streda 7. januára 2015

You make me strong Part 13


Title: You make me strong [YLUWM2]
By: ♀Alex♀
Part: 13. |He knows... [I´m daddy?]




„Seriózne, Zayn. Som v poriadku. Viem chodiť!“ protestovala som.
„Ale omdlela si. A navyše si dosť bledá,“ protestoval Zayn. Povzdychla som si. Ak sa takto stará o Ayeshu, čo bude robiť, keď zistí pravdu?  Musím mu to povedať. Týmto mučím seba aj jeho.
Vniesol ma do mojej izby a položil ma na posteľ.
„Idem ti objednať nejaké jedlo,“ povedal.
„Zayn, počkaj. Musíme sa porozprávať!“ šepla som.
„Najprv sa naješ, potom...“
„Je to dôležité,“ skočila som mu do reči.
„Fajn, počúvam,“ povedal a otočil sa ku mne.
„Klamala som,“ šepla som a pozrela som na Zayna.
„O čom?“ spýtal sa.
„O veľa veciach, Zayn. Ja, neviem, ako ti to povedať...“ Bola som strašne nervózna. Bála som sa jeho reakcie.
„Pokojne. Si ešte bledšia ako pred tým,“ povedal Zayn. Sadol si ku mne na posteľ a chytil ma za ruku.
Ako mu to mám povedať? Je tak ťažké nájsť slová.  Čo mu poviem? -Hej, Zayn, to som ja Alex! Tadááá. – no tak to asi nie...
„Ja nie som Ayesha,“ šepla som.
„Ja viem, Alex,“ usmial sa na mňa a mne padla sánka.
„Ako dlho to vieš?“ spýtala som sa.
„Od Eiffelovky. Maska dobrá, ale tvoje oči ťa prezradili. A teraz mi povedz, prečo neješ,“ prísne na mňa pozrel.
„To nie je tak, Zayn. Ja jem... Dokonca viac, ako by som možno mala...“šepla som.
„Tak potom prečo si omdlela?“ spýtal sa ma nechápavo.
„Viac vecí... Strach z výšok... a tiež...“ zhlboka som sa nadýchla, kým som z úst vypustila pravdu, „ a tiež, tvoje dieťa mi dáva zabrať.“
„M-m-moje dieťa?“ šepol Zayn mierne šokovane.
„Áno, tvoje dieťa,“ usmiala som sa. Zaynove ruky vkĺzli pod moju bundu a zastali na mojom brušku. 
„Ale... ako to?“ spýtal sa.
„Myslela som, že vieš, ako vznikajú deti,“ uškrnula som sa.
„Vieš, ako to myslím,“ zamračil sa, no len na malú chvíľku, „vždy sme si dávali pozor. Niežeby mi vadilo, že si... To nie. To ani náhodou... Len nechápem kedy nám to ušlo. Vieš, je to šok. Bola si preč tak dlho a potom prídeš a už nie si sama... Zrazu mi dáš dieťa. Moje dieťa. Chápeš? To je kúzelné. Celý čas čo som bol bez teba som rozmýšľal ako sa ti darí, no toto mi ani raz nenapadlo. Bože, nechal som ťa samú. Musela si to všetko zvládať sama. Nebol som pri tebe...“ hovoril. Rozprával asi tak 5x rýchlejšie ako normálne a nedal sa zastaviť. Nemohla som si pomôcť a začala som sa smiať.
 „Milujem ťa,“ šepla som a tým som ho umlčala.
„Aj ja teba,“ šepol s miernym úsmevom.
„Nemohol si to vedieť, tak si nič nevyčítaj. Teraz sme spolu a to je to hlavné,“ šepla som.
„Toto musím povedať ostatným! Ja budem otcom,“ zvolal.
„Nie, Zayn! Nikto iný nesmie vedieť, že som tu. Pre ostatných musím ostať Ayesha. Tá drzá a neznáma,“ šepla som.
„Ale prečo?“ spýtal sa Zayn.
„Ušla som, Zayn. Tým, že som tu som porušila všetky pravidlá. Nemal by si vedieť, kde som. Nemali by sme byť spolu. Nik okrem Lou, Toma, Paula a Nialla o tom nesmie vedieť,“ šepla som.
„Oni to vedia?“ spýtal sa Zayn.
„Lou, Tom, Paul a moja mama to naplánovali. A Niall, ten sa to dozvedel nechtiac,“ mykla som plecami.
„Čím menej ľudí to vie, tým viac si v bezpečí...“ šepol Zayn.
„Presne,“ prikývla som.
„Ale teraz si tu. Len so mnou,“ mierne sa usmial.
„Zayn?“
„Áno, zlatko?“  spýtal sa.
„Miluj sa so mnou,“ šepla som. Zayn sa bez slova ku mne naklonil a daroval mi bozk, ktorý bol len začiatkom jednej z najúžasnejších chvíľ medzi nami.

Poznámka autoriek: Čusky :) Tákže, ako ste si mohli všimnúť (snáď) máme nový obrázok! JUHÚ! Opäť za neho ďakujem mojej milovanej druhej polovičke Beatrix :)
A teraz k príbehu... Zayn zjavne nevie, ako sa robia deti... Anyways.... Chcela by som vás poprosiť, aby ste mi k tejto časti zanechali čo najúprimnejší komentár... Rada by som vedela, ako sa vám príbeh páči celkovo a či sa vám páči smer, akým sa uberá, alebo by ste chceli, aby som niečo zmenila... Zasekla som sa totiž s príbehom a neviem ako ďalej... Preto vás prosím, aby ste sa k nemu čo najúprimnejšie vyjadrili :) ďakujem :)
♀Alex♀

1 komentár:

  1. Ja ani nestiham žiť...
    Ale táto poviedka je fakt skvelá... super... a prepáč, že tak neskoro.. teším sa na ďalšiu
    Lola

    OdpovedaťOdstrániť